A/B testing
Løpende måling og optimalisering av annonser og målgrupper for å få mest mulig ut av budsjettet.
Automatisk optimalisering
Vårt avanserte system følger hele tiden med på resultatene og passer på at kun de beste målgruppene og annonsene kjøres til en hver tid. Hver 6. time startes/stoppes annonsene basert på dette grunnlaget. Den smarte optimaliseringen pågår gjennom hele kampanjeperioden.
Annonsekjøp på auksjon
Annonsekjøp på Facebook, Instagram og Google Display foretas på auksjon. Det vil si at flere selskaper byr på å kjøpe de forskjellige annonsene. Når store selskaper kjører tunge kampanjer mot spesifikke målgrupper kan man derfor oppleve at annonsene blir dyre og at man får lite igjen for pengene. Dette fanger systemet vårt opp slik at vi flytter budsjettet til andre kanaler eller andre målgrupper, for å optimalisere resultatet.
Maksimal uttelling
Få maksimalt ut av markedsføringsbudsjettet. Annonsebudsjettet ditt spres utover de nettverkene som gir best resultater og fordelingen justerer seg av seg selv fortløpende.
Boligsalget minutt for minutt
Med Rele Live Rapport kan du enkelt følge med på resultatene av markedsføringen i sanntid, fra din mobil, nettbrett og PC/Mac.